„Mój T-Mobile” jeszcze bardziej osobisty – nowy serwis kliencki do zarządzania usługami od T-Mobile
Co można zrobić w 10 sekund? Na przykład policzyć do dziesięciu albo aktywować nowe usługi w T-Mobile. Operator stale usprawnia system obsługi klienta, w tym tygodniu oddając do dyspozycji klientów nowy serwis www do automatycznej obsługi konta w T-Mobile. Nowy Mój T-Mobile zastąpi dotychczasowe iBOA.
T-Mobile systematycznie realizuje strategię rozwijania cyfrowych platform i narzędzi obsługowych i kontaktu. Operator wprowadził niedawno nową aplikację mobilną, a teraz uruchamia nowy, dostępny przez przeglądarkę internetową, serwis do zarządzania kontem abonenckim.
Całkowicie przeprojektowany i dostosowany do najnowszych standardów user experience i bezpieczeństwa serwis Mój T-Mobile dostępny jest już dla klientów abonamentowych T-Mobile pod adresem moj.t-mobile.pl. Co wprowadzone zmiany oznaczają dla użytkowników – oto krótkie przedstawienie:
Wszystkie najważniejsze informacje w zasięgu wzroku. W nowym panelu użytkownika najważniejsze informacje – w tym aktualne saldo rachunku, podsumowanie usług i bieżące zużycie danych z dostępnego pakietu internetu – każdy znajdzie już na stronie głównej.
Przejrzysty dostęp do informacji. Zaimplementowana w serwisie nowa szata graficzna prezentuje informacje w nowoczesny, przejrzysty sposób. Wyraźne wykresy pomogą sprawdzić historię płatności dla posiadanych numerów czy wysokość zużycia pakietu danych.
Wygodna obsługa i oszczędność czasu. Intuicyjny interfejs sprawia, że zarządzanie wszystkimi swoimi numerami i podłączonymi do nich usługami jest proste i niewymagające nakładów czasu, a do wszystkich istotnych informacji można się dostać za pomocą jednego kliknięcia.
Pełniejsza kontrola nad posiadanymi usługami. Dzięki dostępnym w systemie Mój T-Mobile informacjom dotyczącym historii płatności, można błyskawicznie sprawdzić wszystkie rozliczenia, listę połączeń czy zużycie pakietu danych, jak również pobrać faktury (także historyczne). W serwisie wyróżniono także listę usług dodatkowych, które można aktywować i dezaktywować jednym kliknięciem, w każdej chwili. Dzięki temu każdy klient w każdej chwili będzie wiedział, z jakich usług właśnie korzysta i dobierać je zgodnie ze swoimi potrzebami w danym momencie.
Serwis dostępny jest pod adresem moj.t-mobile.pl, można także wygodnie do niego przejść z głównej strony T-Mobile, wybierając zakładkę „Zarządzaj kontem”. Platforma będzie też w pełni dostępna z poziomu urządzeń mobilnych.
źródło: https://firma.t-mobile.pl/dla-mediow/aktualnosci/informacja-prasowa/2018/11/M+j+T-Mobile++jeszcze+bardziej+osobisty+++nowy+serwis+kliencki+do+zarz+dzania+us+ugami+od+T-Mobile.html