Internet: T-Mobile Kukon Hodak kampania reklamowa
„Ograniczenia” – słowo klucz ostatnich kilkunastu miesięcy mogą już śmiało wykasować ze swoich słowników użytkownicy oferty T‑Mobile na kartę. Dlaczego? Bo to właśnie dzięki nowej ofercie z 1200 GB przez rok mogą robić to, co teraz ma dla nich znaczenie – niezależnie, czy chodzi o słuchanie ulubionych kawałków, czy tworzenie swoich własnych. W ramach najnowszej kampanii T‑Mobile na kartę użytkownicy będą mieli okazję posłuchać fragmentu utworu składanego na bieżąco przez dwóch raperów młodego pokolenia – Kukona i Hodaka. I jedno jest pewne – w trakcie jego tworzenia nie musieli oni martwić się o zużyte gigabajty.
Właśnie udało Ci się wpaść na świetny pomysł?
Chcesz teraz coś zmienić w swoim życiu? Czegoś się dowiedzieć? Niezależnie, co to jest, zacznij działać, gdy poczujesz tę chwilę. Tak właśnie powstaje to co najważniejsze dla nas, niezależnie, czy to nauka, praca, czy pasja. Takie też podejście przyjęliśmy w T‑Mobile, bo teraz ma dla nas znaczenie. A dla Ciebie? Czujesz to? Jeśli jeszcze nie, możesz zobaczyć w naszym najnowszym spocie, stanowiącym nową odsłonę kampanii „Teraz ma znaczenie”. Zaprosiliśmy do niej dwóch raperów – Kukona i Hodaka, by wspólnie stworzyli utwór o tym, co teraz jest dla nich najistotniejsze.
W naszym najnowszym spocie przedstawiciele świata rapu tworzą razem utwór, wers po wersie.
Mogą działać bez ograniczeń, ponieważ w dowolnym momencie łączą się online, by przekazać sobie aktualne pomysły na dalszą część utworu. Kukon i Hodak mogą być pewni, że pakietu GB nie zabraknie im w trakcie wspólnej pracy. Podobnie mają użytkownicy korzystający z oferty „Rok Internetu za darmo” z 1200 dodatkowymi GB przez rok w prezencie w T‑Mobile na kartę. A to dlatego, że zapas gigabajtów w tej ofercie jest naprawdę duży!
W rytmie tego, co najważniejsze
Spot został wyreżyserowany przez Piotra Matejkowskiego, autora wielu reklam oraz teledysków dla artystów takich jak Kamp! czy PRO8L3M. W tym materiale połączył on ze sobą swoje teledyskowe i reklamowe doświadczenie, nadając mu autentyczny, a zarazem wysokojakościowy charakter. Autorami słów, które można usłyszeć w numerze, są zyskujący na popularności raperzy Kukon i Hodak, występujący w produkcji. Cała kampania będzie prezentowana w trzech kanałach – telewizji, internecie oraz outdoorowo.
Wykorzystaj gigabajty na swój sposób
Dwaj raperzy, których zaprosiliśmy do udziału w spocie, pokazują, jak przydatnym narzędziem może być ogromny zapas internetu. Wspólne tworzenie utworu to oczywiście tylko przykład tego, jak można wykorzystać „Rok internetu za darmo” w T‑Mobile. Propozycja dostępna w taryfie GO! zarówno dla nowych, jak i obecnych klientów T‑Mobile na kartę, w zależności od wyboru jednego z dwóch wariantów oferty „Bez limitów” – Bez limitu L lub XL, pozwala na zgromadzenie łącznie aż 1560 GB lub 1680 GB, z którymi można swobodnie działać przez 365 dni.
Kampanię przygotował Departament Zarządzania Marką T‑Mobile wraz z agencją DDB Warszawa.
Materiały BTL opracowała agencja Digitas Poland (ARC – Grupa Publicis), działania reklamowe w internecie poprowadzi VMLY&R, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare. Za produkcję spotu odpowiada dom produkcyjny Papaya Films. Z kolei opiekę nad Kukonem sprawuje agencje OUTRAGE. Hodaka reprezentuje agencja UMG for Brands Poland.
Więcej informacji na temat promocji można znaleźć na stronie https://www.t-mobile.pl/c/oferta-specjalna/rok-internetu.
źródło: https://firma.t-mobile.pl/dla-mediow/aktualnosci/informacja-prasowa/2022/02/kiedy-inni-licza-gb-zuzytego-transferu.html