Rusza linia telefoniczna dla urzędników
22.07.2019
Już od 25 lipca uruchomione zostanie wsparcie dla pracowników urzędów korzystających z aplikacji Źródło do obsługi Systemu Rejestrów Państwowych (SRP).
Stary pomarańczowy telefon z tarczą numerową, zielone tło
Cotygodniowe telefoniczne dyżury to ułatwienie dla osób zajmujących się meldunkami, dowodami osobistymi oraz rejestrujących dane z zakresu urzędu stanu cywilnego.
Podczas rozmowy z trenerami urzędnicy będą mogli:
dowiedzieć się, w jaki sposób uzyskać dostęp do platformy szkoleniowej lub otrzymać pomoc w odzyskaniu danych do logowania się na stronę,
sprawdzić lub potwierdzić swoje dane na liście mailingowej newslettera SRP,
uzyskać informacje dotyczące procedur zgłaszania spraw technicznych na Service Desk,
dowiedzieć się, w jakich terminach planowane są szkolenia i konsultacje z aplikacji Źródło.
Dyżurujący będą również zbierać informacje zwrotne na temat działania systemu. Ewentualne zagadnienia wymagające interpretacji prawnej, zostaną przekazane do zespołów merytorycznych Ministerstwa Cyfryzacji i Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji.
Infolinia Centralnego Ośrodka Informatyki dostępna będzie w każdy czwartek, w godzinach 09.00 – 15.00.
Zapraszamy do kontaktu pod numerem telefonu: (22) 211 26 65.
zrodło: gov.pl