Plus gsm kampania informacyjna skierowana do odbiorców prądu i gazu

speed testy

speed testy

„Sprawdź kto” – kampania informacyjna skierowana do odbiorców prądu i gazu

To już siódma edycja kampanii edukacyjno-informacyjnej Towarzystwa Obrotu Energią. Celem kampanii jest propagowanie wiedzy o rynku energii elektrycznej i gazu oraz budowanie zdrowej konkurencji opartej na zasadach fair play. W kampanii uczestniczą największe spółki energetyczne: Enea, Energa Obrót – spółka zależna Energi z Grupy ORLEN, innogy Polska, Polkomtel oraz TAURON Sprzedaż.

„Hasło przewodnie kampanii to „Dbaj o dobrą energię. Najlepiej w dobrym towarzystwie” – wyjaśnia Marek Kulesa, dyrektor biura TOE. – „Chcemy podkreślić wartość międzypokoleniowej wymiany opinii i doświadczeń. To najczęściej członkowie rodziny, np. wnuczkowie lub dzieci, pomagają osobom starszym w podejmowaniu decyzji. Wybór sprzedawcy prądu i gazu jest jedną z nich.”

Kampania „Sprawdź kto” przywołuje siedem zasad, które przypominają, co robić oraz czego unikać przy zawieraniu umów:

Upewnij się, jaką firmę reprezentuje handlowiec.
Nie spiesz się – dokładnie zapoznaj się z ofertą.
Zachowaj egzemplarz umowy.
Masz 14 dni na odstąpienie od umowy zawartej poza punktem sprzedaży usług.
Uważaj na fałszywe SMSy i wiadomości e-mail.
Używaj tylko bezpiecznych haseł i loginów.
Bądź eko – zamów e-fakturę.

Kampania jest odpowiedzią na pojawiające się w dalszym ciągu nieuczciwe działania przedstawicieli handlowych niektórych firm. Do najczęstszych sytuacji należy ta, gdy przedsiębiorstwo posługuje się nazwą, która jest łudząco podobna do marki innego znanego sprzedawcy. Zdarza się, że w ten sposób wprowadza się klientów w błąd i doprowadza do podpisania niechcianej umowy. W ostatnim czasie dodatkowo pojawił się też problem związany z bezpieczeństwem w internecie.

Spoty radiowe będzie można usłyszeć na antenie wybranych stacji, a materiały wideo i bannery będą szeroko promowane za pośrednictwem Internetu. Reklamy pojawią się również w prasie. Głównym medium kampanii jest strona www.sprawdzkto.pl, a całość uzupełnia profil społecznościowy www.facebook.com/sprawdzktopl/. Patronat nad kampanią objął Urząd Regulacji Energetyki oraz Federacja Konsumentów.

Kampania „Sprawdź kto” powstała dzięki wsparciu:

Enea S.A.
Energa OBRÓT SA
innogy Polska SA
Polkomtel Sp. z o.o. – operatorowi sieci Plus
TAURON Sprzedaż Sp. z o.o.

Dodatkowe informacje udostępnione są na stronie www.sprawdzkto.pl.

źródło: https://www.plus.pl/news/art-8497-sprawdz-kto-kampania-informacyjna-skierowana-do-odbiorcow-pradu-i-gazu